, ,

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال | خرید ویلا در شمال جنگلی | خرید ویلا در شمال ساحلی | خرید ویلا در شمال شهرکی | خرید ویلا در شمال کلوده محمودآباد| خرید ویلا در شمال ایران

خرید ویلا کلوده

دارا بودن مدارک قانونی از قبیل سند مالکیت شش دانگ و جواز ساخت و پایان کار یکی از مهمترین عوامل در خرید ویلا در شمال می باشد که این ویلا ی قیمت مناسب کلوده  با دارا بودن مدارک قانونی به ویلایی مورد پسند و خوش قیمت تبدیل شده است .

قیمت پیشنهادی برای فروش این ملک در شمال و شهر کلوده  با بنای دوبلکس واقع در شهر جنگلی ساحلی و دیدنی محمودآباد ۲۶۰ میلیون تومان می باشد که بسته به نوع خرید و پرداخت شامل تخفیفات نقدی بسیار عالی می گردد .

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال

خرید ویلا شمال

این بنای قیمت مناسب و لوکس کلوده  سند دار واقع در شهر محمودآباد دارای زمینی به مساحت ۲۵۰ متر و بنایی به متراژ ۱۳۰ متر است که دارای ۲ اتاق خواب بزرگ می باشد .

این ویلا در شمال که در شهر کلوده  قرار دارد دارای امکاناتی از جمله : انشعابات نصب ، آب ، برق ، گاز ، محیطی امن و آرام ،حفاظ و دزدگیر ، نمای بیرونی زیبا و دیدنی ،دیزاین داخلی شیک ، حیاط سازی شده و دارای آلاچیقی زیبا ، باربیکیو و … می باشد .

ویلا در شمال

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورهاقوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

ساخت ویلاها از جمهوری روم باستان شروع شد و در آن زمان ساختمان‌های ارزشمند افراد طبقه بالای اجتماع به صورت ویلا در محوطه‌ها یا باغ‌های وسیع ساخته می‌شدند که بعد از فروپاشی امپراتوری روم توسط کلسیا کاربریشان تغییر کرد و به صورت صومعه استفاده می‌شدند و در قرون وسطی بعد از تعمیر و تغییراتی دوباره به صورت ساختمان‌های اشرافی مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

15 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید