, ,

ویلا در جنگلی در نوشهر

ویلا در جنگلی در نوشهر

 

ویلا جنگلی نوشهر | ویلا جنگلی نوشهر شهرکی | ویلا جنگلی نوشهر سنددار | ویلا جنگلی نوشهر فروشی | شمال ویلا جنگلی نوشهر | ویلا جنگلی نوشهر شهرکی سنددار

ویلا جنگلی شهرکی نوشهر

این بنای شهرکی سند دار واقع در شهر نوشهر  دارای زمینی به مساحت ۳۱۰ متر و بنایی به متراژ ۲۵۰ متر است که دارای ۴ اتاق خواب بزرگ و ۳ مستر می باشد .

دارا بودن مدارک قانونی از قبیل سند مالکیت شش دانگ و مجوز ساخت و پایان کار یکی از مهمترین عوامل در خرید ویلا در شمال می باشد که این ویلا با دارا بودن مدارک قانونی به ویلایی مورد پسند و اکازیون تبدیل شده است .

ویلا در جنگلی نوشهر

فاصله ی این بنا ی  شهرکی نوساز از نوار جنگلی شهر نوشهر  ۱۰۰۰ متر و از جاده اصلی ۵۰۰ متر می باشد و قیمت پیشنهادی برای فروش این ملک شهرکی  جنگلی  دوبلکس واقع در شهر جنگلی ساحلی و دیدنی نوشهر  ۶۵۰ میلیون تومان می باشد که بسته به نوع خرید و پرداخت شامل تخفیفات نقدی بسیار عالی می گردد .

ویلا شهرکی جنگلی نوشهر

این ویلای شهرکی که در شهر نوشهر قرار دارد دارای امکاناتی از جمله : انشعابات نصب ، آب ، برق ، گاز ،روف گاردن ،شومینه و شوفاژ ، محیطی امن و آرام ، حفاظ و دزدگیر ، نمای بیرونی زیبا و دیدنی ،دیزاین داخلی شیک ، با نگهبانی شبانه روزی ، و … می باشد .

نوشهر یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. شهر نوشهر مرکزشهرستان نوشهر در استان مازندران است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۰، برابر با ۱۲۸۶۴۷ نفر بوده‌است.[نیازمند منبع]

زبان مردم این شهرستان زبان مازندرانی با گویش کجوری است که به گویش مردم شهرستان نور و چالوس شباهت دارد.[۱]

بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر است که یک بخش تاریخی است و در گذشته پایتخت شهر کهن رویان بود که متشکل از شهرستان نور و نوشهر وچالوس و گاهی مرز غربی آن تا شهرستان نور، رودسر ادامه می‌یافت و سلسلهٔ پادوسپانیان در آنجا حکومت می‌کرد.

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید