, ,

ویلا زیر قیمت چمستان

ویلا زیر قیمت چمستان

ویلا زیر قیمت چمستان | فروش ویلا زیر قیمت چمستان | خرید ویلا زیر قیمت چمستان | ویلا زیر قیمت چمستان فروشی | ویلا زیر قیمت چمستان شهرکی جنگلی | ویلا زیر قیمت چمستان سنددار

 

ویلا شهرکی چمستان

حیاط  ویلا ی شهرکی در چمستان محوطه سازی شده است که ویلا در شهر چمستان  دارای سند مالکیت شش دانگ ، پروانه ساخت و پایان کار میباشد و با انشعابات کامل آب ، برق و گاز  و قیمتی مناسب و عالی بفروش می رسد .

 

مساحت ملک چمستان ۱۸۰ متر بوده است و بنای ویلا ۱۶۰ متر با ۳ اتاق خواب  و بنای دوبلکس بوده است و ویلا چمستان با کد ملک  ۱۵۶۱۷ دارای سرویس پکیج  فوق العاده و در محیطی آرام و دلنشین است .

ویلا زیرقیمت چمستان

با نگهبانی ۲۴ ساعته و با امنیت بالای شهرکی در چمستان واقع شده است که این ویلا از جاده اصلی ۱ کیلومتر فاصله دارد و در سال ۱۳۹۶ کار ساخت آن به اتمام رسیده است .

 

این ویلا شهرکی زیر قیمت چمستان با بنای بسیار زیبای دارای ویو استثنایی و عالی به جنگل است ، ویلا ی چمستان که  فول امکانات می باشد ،  دارای سند عرصه و اعیان می باشد .

ویلا زیر قیمت در چمستان

قیمت این ویلا  در چمستان ۲۶۰ میلیون است و فاصله این ویلاد از دریا ۱۰ کیلومتر می باشد که بنای این ویلا بصورت مدرن و امروزی و با متریال جدید طراحی شده است .

چَمِستان (به انگلیسی: Chamestan)، که به زبان تبری و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود، یکی از شهرهای استان مازندراناست. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است.[۱]

ارتفاع چمستان با سطح دریا نسبت به آبادیهای دیگر تحت پوشش آن بیشتر است.[۲]

چمستان یکی از بخشهای شهرستان نور باچشم انداز بسیار زیبا درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سرو قامت برافراشته از طبیعت سرسبز شمال که در فاصله ۱۵کیلومتری نور با جاده آسفالته و به ایزدشهر با جاده ۱۰ کیلومتری شوسه و۲۵ کیلومتری آمل با جاده آسفالته و ۹۰ کیلومتری ساری مرکز استان و حدود ۱۸۰کیلومتر با تهران واقع گردیده‌است که حدودمشخصات واربعه آن از شمال وغرب به شهرستان نور و از جنوب به بخش بلده وکوهپایه‌های البرز مرکزی و شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود ومساحت آن حدود ۱۵۴۷ کیلومتر مربع دارای ۹۶ پارچه آبادی و در جلگه‌های هموار که از جنوب به رشته کوه البرز میانی منتهی می‌گردد.

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید