, ,

ویلا در سرخرود شهرکی جنگلی

ویلا در سرخرود شهرکی جنگلی

ویلا سرخرود شهرکی فروش | فروش ویلا سرخرود شهرکی | خرید ویلا سرخرود شهرکی | ویلا سرخرود شهرکی | ویلا سرخرود شهرکی ۲۸۰ میلیون | ویلا سرخرود شهرکی سنددار | ویلا سرخرود شهرکی زمین ۲۳۰ متر بنا ۱۱۰ متر دو خواب

ویلا سرخرود شهرکی فروشی

این ویلا در داخل شهرکی در سرخرود و در سمت جنگلی آن قرار گرفته است  ساختمان ویلا  دارای مساحت زمین ۲۳۰ متر است که حیاط آن به نحوی زیبا محوطه سازی شده و محیط فضا سازی شده  و گل کاری شده آن یک فضای سبز عالی را برایایجاد کرده است  . این فضا از داخل بنای فلت خانه از طریق پنجره های دو جداره قابل مشاهده است .

شمال ویلای سرخرود شهرکی

بنای ویلا سرخرود  ۱۱۰ متری است ، به ۱ اتاق خواب با سالنی بزرگ و آشپزخانه تقسیم شده است که بدون خواب  مستر بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام جداگانه است . کف سرامیک شده ، از ویژگی های داخل خانه است . این ویلا با کد ملک ۱۰۱۷ در سایت ویلا شمال برای فروش به ثبت رسیده است .

ویلای سرخرود شهرکی سنددار

ویلا دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد و درب ضد سرقت بوده  و قیمت اعلامی توسط مالک درسرخرود ۲۸۰ میلیون تومان است که به همراه سند مالکیت تک برگ آماده تحویل به خریداران می باشد .

خرید ویلای سرخرود شهرکی سنددار

ویلا در سرخرود شهرکی جنگلی

ویلا در سرخرود شهرکی جنگلی

ویلا در سرخرود شهرکی جنگلی

ویلا در سرخرود شهرکی جنگلی

این ویلا ی جنگلی در سرخرود از جاده اصلی ۴۰۰ متر و  به فاصله ۷۰۰ متری از دریا قرار دارد .

سرخرود یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است. جمعیت بومی این شهر (بافت الف) حدود دوازده هزار نفر است.

 

این شهر در ۶ کیلومتری غرب فریدون‌کنار و پانزده کیلومتری شرق محمودآباد در کنار دریای خزر و در انتهای مسیر رودخانهٔ هراز به دریای خزر قرار دارد.

 

کشاورزی (برنج)، ماهیگیری، شکار پرندگان وحشی و باغداری مهم‌ترین شغل‌های ساکنان این شهر می‌باشد. شکار پرندگان وحشی به روشی خاص و بسیار قدیمی در این شهر و دو روستا اطرافش انجام می‌شود که این روش شکار در حال حاضر فقط در این ناحیه از استان و حتی کشور انجام می‌شود.

 

از حیوانات بومی سرخرود می‌توان به روباه، جوجه تیغی، گربه وحشی (مردم محلی به آن بامشی شال گویند) و قاقم (نوعی راسو که مردم محلی به آن عروسک می‌گویند) نام برد. همچنین این شهر در زمستان میزبان چند هزار قوی مهاجر می‌باشد.

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید