خرید ویلا شهرکی در کلوده
, ,

خرید ویلا شهرکی در کلوده

خرید ویلا شهرکی در کلوده

خرید ویلا شهرکی در کلوده | شمال خرید ویلا شهرکی در کلوده | محمود آباد خرید ویلا شهرکی در کلوده | خرید ویلا شهرکی در کلوده محمودآباد

 ویلا کلوده

از جمله ویژگی های این ویلا ی لوکس و شیک  ۳ خواب مستر جنگلی ، پارکینگ ، مبلمان حرفه ای کامل  که از دیگر ویژگی های این ویلا ی  قیمت مناسب  کلوده سنددار بودن و و حیاط سازی فوق العاده ویلا می باشد .

ویلا ی زیر قیمت کلوده با مساحت ملک ۴۰۰ متر و زیر بنای ۱۳۰ متری است و  یک جاده مستقل جاده به دریا دارد و  طبقه اول ۱ خواب دارد و  طبقه دوم ، سالن پذیرایی بزرگ با اشپزخانه و ۲ خواب و سرویس دارد .

ویلا شهرکی کلوده

جواز ساخت و پایان کار  و ویو فوق العاده ، حیاط سازی مناسب ، دارای تراس  دید کامل جنگل ، مستقل یک سر جاده ،  استفاده از بهترین متریال در ساخت ، مبله کامل زندگی با بهترین وسایل خارجی موجود و با شرایط پرداخت فوق العاده فروش در سایت ویلا در شمال به ثبت رسیده است .

قیمت این ویلای استثنایی و فوق العاده شهرکی در شهرک جنگلی نوشهر و شهر رویان ۲۰۰ میلیون تومان می باشد . این ویلا با کد ملک ۱۳۸۴ بفروش میرسد

ویلا شهرکی در کلوده

کلوده روستایی در دهستان اهلمرستاق جنوبی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۱۲۵ نفر (۲۹۷خانوار) بوده‌است.[۱] این روستا به دلیل قرار گرفتن در سر راه ۱۴ روستای منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است. کلوده از نظر جمعیتی بزرگ‌ترین روستای منطقه است[۲] کلوده دارای دو مسجد خاتم الانبیاء واقع در گلزار شهدا و مسجد امام حسین واقع در بازار و دارای دو حسینیه، حسینیه امام خمینی و حسینیه علی ابن ابیطالب می‌باشد.[۳].

پیشینه تاریخی

کلوده دهی از دهستان اهلمرستاق بود که در همان سال سفر ناصر الدین شاه ظاهراً ده خانوار جمعیت داشته که بر اساس محققان در رژیم گذشته بنگاه توتون و تنباکو در آنجا تأسیس گردید که در اراضی نسبتا وسیعی به صورت دولتی اداره می شد. که محصولات آن شامل توتون، تنباکو، زردچوبه و کلم بود. رابینو نویسنده کتاب مازندران و استرآباد که به مدت شش سال از سال ۱۲۸۵ تا ۱۲۹۱ شمسی کنسول دولت بریتانیا در رشت بود در سالهای بهار ۱۲۸۸ و پاییز ۱۲۸۹ در سراسر مازندران و گرگان مسافرت می‌کند که تمام خط سیر خود مشاهدات خود را به جمع‌آوری پرداخته، او می نویسد :به اهلمرو د که شعبه هراز است رسیدیم قریه اهلم در حدود سه ربع فرسخ از دریا و سه فرسخی سولده واقع است.

خرید ویلا شهرکی کلوده

سپس به رودخانه هراز آمدیم و از روی پل که با الوار ساخته بودند عبور کردیم و از محمودآباد راه خود را به سمت جنوب تعقیب نموده و از لکه موزی که قریه‌ای متعلق به تلیکسر و بعد از خود تلیکسر و ترسو و از میان جنگل انبوهی عبور کرده به خط آهن قدیمی رسیدیم که یگانه وسیله ارتباط بین محمودآباد و آمل بشکل راه باریکی در آمده که به ندرت از آنجا رفت و آمد می‌کردند که بعد ار عبور از گالشپل و ده کوچک به معصوم آباد و… رسیدیم که این ده کوچک همان کلوده است.[۳]

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

15 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید