خرید ویلا زیر قیمت کلوده
, ,

خرید ویلا زیر قیمت کلوده

خرید ویلا زیر قیمت  کلوده

خرید ویلا زیر قیمت کلوده | محمودآباد خرید ویلا زیر قیمت کلوده | شمال خرید ویلا زیر قیمت کلوده | خرید ویلا زیر قیمت کلوده در شمال |خرید ویلا زیر قیمت کلوده ۱۷۵ میلیون

ویلا کلوده

حیاط  ویلا ی زیر قیمت کلوده محوطه سازی شده است که ویلا ی زیر قیمت در شهر کلوده دارای سند مالکیت شش دانگ ، پروانه ساخت و پایان کار میباشد و با انشعابات کامل آب ، برق و گاز  و قیمتی مناسب و عالی بفروش می رسد .

مساحت ملک ویلا ی زیر قیمت در کلوده ۲۲۰  متر بوده است و بنای ویلا ی زیر قیمت  ۹۰ متر با ۲ اتاق خواب  و بنای فلت بوده است .

ویلا کلوده زیر قیمت با کد ملک  ۱۳۸۳۷ دارای سرویس فوق العاده و در محیطی آرام و دلنشین با امنیت بالا در کلوده واقع شده است که این ویلا ی زیر قیمت  از جاده اصلی ۲۰۰ متر فاصله دارد و در سال ۱۳۹۵ کار ساخت آن به اتمام رسیده است .

خرید ویلا کلوده

این ویلا با بنا ی فلت زیر قیمت  بسیار زیبا  دارای ویو استثنایی و عالی به جنگل است ، ویلا ی کلوده دارای سند تکبرگ  می باشد .

قیمت این ویلا در کلوده و شهر محمودآباد ۱۷۵ میلیون است و  فاصله این ویلاد از دریا ۱۴ کیلومتر متر می باشد .

کلوده روستایی در دهستان اهلمرستاق جنوبی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۱۲۵ نفر (۲۹۷خانوار) بوده‌است.[۱] این روستا به دلیل قرار گرفتن در سر راه ۱۴ روستای منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است. کلوده از نظر جمعیتی بزرگ‌ترین روستای منطقه است[۲] کلوده دارای دو مسجد خاتم الانبیاء واقع در گلزار شهدا و مسجد امام حسین واقع در بازار و دارای دو حسینیه، حسینیه امام خمینی و حسینیه علی ابن ابیطالب می‌باشد.[۳].

ویلا زیر قیمت  کلوده

پیشینه تاریخی

کلوده دهی از دهستان اهلمرستاق بود که در همان سال سفر ناصر الدین شاه ظاهراً ده خانوار جمعیت داشته که بر اساس محققان در رژیم گذشته بنگاه توتون و تنباکو در آنجا تأسیس گردید که در اراضی نسبتا وسیعی به صورت دولتی اداره می شد. که محصولات آن شامل توتون، تنباکو، زردچوبه و کلم بود. رابینو نویسنده کتاب مازندران و استرآباد که به مدت شش سال از سال ۱۲۸۵ تا ۱۲۹۱ شمسی کنسول دولت بریتانیا در رشت بود در سالهای بهار ۱۲۸۸ و پاییز ۱۲۸۹ در سراسر مازندران و گرگان مسافرت می‌کند که تمام خط سیر خود مشاهدات خود را به جمع‌آوری پرداخته، او می نویسد :به اهلمرو د که شعبه هراز است رسیدیم قریه اهلم در حدود سه ربع فرسخ از دریا و سه فرسخی سولده واقع است.

خرید ویلا زیرقیمت  کلوده

سپس به رودخانه هراز آمدیم و از روی پل که با الوار ساخته بودند عبور کردیم و از محمودآباد راه خود را به سمت جنوب تعقیب نموده و از لکه موزی که قریه‌ای متعلق به تلیکسر و بعد از خود تلیکسر و ترسو و از میان جنگل انبوهی عبور کرده به خط آهن قدیمی رسیدیم که یگانه وسیله ارتباط بین محمودآباد و آمل بشکل راه باریکی در آمده که به ندرت از آنجا رفت و آمد می‌کردند که بعد ار عبور از گالشپل و ده کوچک به معصوم آباد و… رسیدیم که این ده کوچک همان کلوده است.[۳]

خرید ویلا زیر قیمت  کلوده در محمودآباد | خرید ویلا زیر قیمت  کلوده در محمودآباد تو شمال

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید