خرید ویلا کلوده
, ,

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده | خرید ویلا کلوده شهرکی | خرید ویلا کلوده زیر قیمت | خرید ویلا کلوده جنگلی | خرید ویلا در کلوده | خرید ویلا در کلوده مازندران | خرید ویلا محمودآباد کلوده | خرید وفروش ویلا در کلوده

ویلا شهرکی کلوده

این ویلا شهرکی کلوده زیرقیمت بوده و در قسمت جنگلی به سمت طبیعت جنگل محمودآباد  واقع شده ، از این رو از تراس خانه می توان دید همیشگی از این طبیعت زیبای شمال کلوده  را داشت .

با این حال به لطف موقعیت مکانی فوق العاده ای ویلا ی شهرکی زیرقیمت کلوده  تا دریا و جاده اصلی نیز فاصله چندانی نیست و به راحتی می توان با صرف مدت زمان اندکی به آن ها دسترسی داشت .

این ویلا ی یرقیمت  در داخل شهرک ویلایی نشین در حومه جنگلی کلوده  در محمودآباد و استان مازندران قرار گرفته است که این ویلا ی شهرکی زیرقیمت دارای  یک سالن بزرگ و آشپزخانه است .

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا

ساختمان ۲ اتاق خواب مستر دارد که در طبقه پایین با سالن و آشپزخانه قرار گرفته است و این دو طبقه توسط یک راه پله زیبای چوبی به یکدیگر متصل می شوند .

متراژ زمین ویلا ی زیرقیمت کلوده  ۲۵۰ متر و بنا ی این ویلای شهرکی در کلوده  ۱۱۰ متر است و این ویلای شهرکی و زیرقیمت کلوده همچنین در شهرک برند و عالی ، متریال فوق العاده با مبلمان کاملا لوکس  دارد که قیمت فروش ویلای کلوده ۱۹۰ میلیون اعلام شده است .

ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

خرید ویلا کلوده

کلوده روستایی در دهستان اهلمرستاق جنوبی قرار دارد و براساسسرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۱۲۵ نفر (۲۹۷خانوار) بوده‌است.[۱] این روستا به دلیل قرار گرفتن در سر راه ۱۴ روستای منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است. کلوده از نظر جمعیتی بزرگ‌ترین روستای منطقه است[۲] کلوده دارای دو مسجد خاتم الانبیاء واقع در گلزار شهدا و مسجد امام حسین واقع در بازار و دارای دو حسینیه، حسینیه امام خمینی و حسینیه علی ابن ابیطالب می‌باشد.[۳].

ویلا شهرکی در کلوده

 

کلوده دهی از دهستان اهلمرستاق بود که در همان سال سفر ناصر الدین شاه ظاهراً ده خانوار جمعیت داشته که بر اساس محققان در رژیم گذشته بنگاه توتون و تنباکو در آنجا تأسیس گردید که در اراضی نسبتا وسیعی به صورت دولتی اداره می شد. که محصولات آن شامل توتون، تنباکو، زردچوبه و کلم بود. رابینو نویسنده کتاب مازندران و استرآباد که به مدت شش سال از سال ۱۲۸۵ تا ۱۲۹۱ شمسی کنسول دولت بریتانیا در رشت بود در سالهای بهار ۱۲۸۸ و پاییز ۱۲۸۹ در سراسر مازندران و گرگان مسافرت می‌کند که تمام خط سیر خود مشاهدات خود را به جمع‌آوری پرداخته،

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

19 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید