, ,

ویلا در ساحلی در نوشهر

ویلا در ساحلی در نوشهر

ویلا ساحلی نوشهر | ویلا ساحلی نوشهر شهرکی دید به دریا | فروش ویلا ساحلی نوشهر دید به دریا | ویلا ساحلی نوشهر نوساز | ویلا ساحلی نوشهر سنددار | ویلا ساحلی نوشهر شهرکی دید به دریا

ویلا دید به دریا در نوشهر

حیاط  ویلاساحلی نوساز نوشهر محوطه سازی شده است که ویلا در شهر نوشهر دارای سند مالکیت شش دانگ ، پروانه ساخت و پایان کار میباشد و با انشعابات کامل آب ، برق و گاز  و قیمتی مناسب و عالی بفروش می رسد .

قیمت این ویلا  در نوشهر و شهر رویان ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون است . فاصله این ویلاد از دریا ۸۰ متر می باشد . بنای این ویلا دارای میز بیلیارد ، میز تنیس و فضایی بزرگ و دید و ویو عالی به دریا در روی تراس خود را داراست .

ویلا در ساحلی نوشهر

مساحت ملک ویلا ی ساحلی و شهرکی در نوشهر ۳۶۰ متر بوده است و بنای ویلا ۳۱۰ متر با ۴  اتاق خواب  و بنای تریبلکس بوده است .
ویلا ی دید به دریا ی ساحلی نوشهر  با کد ملک  ۳۰۵ دارای محیطی آرام و دلنشین  و با نگهبانی ۲۴ ساعته و با امنیت بالای شهرکی در نوشهر واقع شده است که این ویلا از جاده اصلی ۸۰ متر فاصله دارد و در سال ۱۳۹۳ کار ساخت آن به اتمام رسیده است .

ویلا ساحلی نوشهر نوساز

این ویلا با بنای بسیار زیبای دارای ویو استثنایی و عالی به جنگل است ، ویلا ی نوشهر که مبلمان شده و  فول امکانات می باشد ،  دارای سندتک برگ  می باشد .

ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید