, ,

ویلا زیر قیمت در کلوده

ویلا زیر قیمت در کلوده

ویلا زیر قیمت در کلوده | محمودآباد ویلا زیر قیمت در کلوده | ویلا زیر قیمت در کلوده محمودآباد | شمال ویلا زیر قیمت در کلوده محمودآباد بین جاده آمل

خرید ویلا کلوده

این ویلا ی زیر قیمت کلوده  دارای مدارک قانونی از قبیل پایان کار ، سند مالکیت شش دانگ ، جواز ساخت که دارا بودن مدارک قانونی یکی از مهم ترین عوامل در خرید ویلا شمال می باشد .

 

فاصله از دریای این ملک ویلایی زیر قیمت در  واقع در شهر زیبا و توریستی کلوده  ۱۳ کیلومتر و از جاده اصلی ۹۰۰ متر می باشد و این ویلا ی زیر قیمت در کلوده  معاوضه ندارد و فقط برای خرید و فروش در سایت ویلا شمال به ثبت رسیده است .

ویلا زیرقیمت در کلوده

قیمت اعلامی برای خرید این ویلا ی زیر قیمت در شهر کلوده  ۱۸۵ میلیون تومان می باشد که بسته به نوع پرداخت نقد و اقساط شامل تخفیفات نقدی عالی می‌گردد .

این ویلای زیر قیمت که در شهر کلوده  قرار دارد دارای امکاناتی از جمله : انشعابات نصب ، آب ، برق ، گاز ،محیطی امن و آرام ،حفاظ و دزدگیر ، نمای بیرونی زیبا و دیدنی ،دیزاین داخلی شیک و … می باشد .

ویلا زیر قیمت کلوده

کلوده روستایی در دهستان اهلمرستاق جنوبی قرار دارد و براساسسرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۱۱۲۵ نفر (۲۹۷خانوار) بوده‌است.[۱] این روستا به دلیل قرار گرفتن در سر راه ۱۴ روستای منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است. کلوده از نظر جمعیتی بزرگ‌ترین روستای منطقه است[۲] کلوده دارای دو مسجد خاتم الانبیاء واقع در گلزار شهدا و مسجد امام حسین واقع در بازار و دارای دو حسینیه، حسینیه امام خمینی و حسینیه علی ابن ابیطالب می‌باشد.[۳].

ویلا زیر قیمت در کلوده

ویلا زیر قیمت در کلوده

ویلا زیر قیمت در کلوده

ویلا زیر قیمت در کلوده

کلوده

کلوده دهی از دهستان اهلمرستاق بود که در همان سال سفر ناصر الدین شاه ظاهراً ده خانوار جمعیت داشته که بر اساس محققان در رژیم گذشته بنگاه توتون و تنباکو در آنجا تأسیس گردید که در اراضی نسبتا وسیعی به صورت دولتی اداره می شد. که محصولات آن شامل توتون، تنباکو، زردچوبه و کلم بود.

رابینو نویسنده کتاب مازندران و استرآباد که به مدت شش سال از سال ۱۲۸۵ تا ۱۲۹۱ شمسی کنسول دولت بریتانیا در رشت بود در سالهای بهار ۱۲۸۸ و پاییز ۱۲۸۹ در سراسر مازندران و گرگان مسافرت می‌کند که تمام خط سیر خود مشاهدات خود را به جمع‌آوری پرداخته، او می نویسد :به اهلمرو د که شعبه هراز است رسیدیم قریه اهلم در حدود سه ربع فرسخ از دریا و سه فرسخی سولده واقع است.

ویلا کلوده

سپس به رودخانه هراز آمدیم و از روی پل که با الوار ساخته بودند عبور کردیم و از محمودآباد راه خود را به سمت جنوب تعقیب نموده و از لکه موزی که قریه‌ای متعلق به تلیکسر و بعد از خود تلیکسر و ترسو و از میان جنگل انبوهی عبور کرده به خط آهن قدیمی رسیدیم که یگانه وسیله ارتباط بین محمودآباد و آمل بشکل راه باریکی در آمده که به ندرت از آنجا رفت و آمد می‌کردند که بعد ار عبور از گالشپل و ده کوچک به معصوم آباد و… رسیدیم که این ده کوچک همان کلوده است.[۳]

۰۹۱۲۹۵۲۳۱۳۵

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید